söndag, mars 01, 2009


Satte igång att städa, inget är så lugnande efter dåliga affärer ;) Fick städa lite extra eftersom ett rör hade släppt i badrummet så vatten rann ut över golvet. Riktigt skitigt härligt vatten ;)

Nu är jag nog dessvärre ägare till fem produkter istället för en av något som jag tänker ge som present. Ångestnivån steg oroväckande. Inte bra för mitt blodtryck. Gick in på Aftonbladet för att skingra tankarna och vad får jag se ? Jo mitt eget "Säffle". En dam hade glömt en kasse med 500 000 tusen på tåget :( Jag blev ju bara av med det som var kvar av månadslönen och det var inte samma summa kan jag lova ;)

Dessutom kan jag väl sälja sakerna, med förlust visserligen men lite nålpengar kommer nog tillbaka.

Annette ringde just och kommer förbi på en kopp te, bättre än städning.

En som skäms en aning men ändå basunerar ut sina misstag över världen. Om man nu kan kalla mina bloggläsare världen ;) Skämdes gjorde den stackars damen också. Hon sa inget till en början för hon skämdes. Vi är som vi är vi människor.

Bilden. Detta var vad jag köpte. En annan ska ju bli mormor :) Rekommenderas av Parelli och då åker ju en annan dit förståss :) Även av Oprah och henne gillar jag också.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Märkligt nog så löser det sig ju alltid till slut med pengar. Även om jag en och annan gång har undrat hur långt bort till slut kan vara.

Elisabeth sa...

Man får vara glad att man har jobb så det droppar in lite en gång i månaden ;) Att vara ensam mamma och matte är nog ingen sinekur kan jag tänka så jag ska alls inte klaga. Man behöver ju inte trixa bort de man har på internet ändå :( men som sagt det är glömt om ett tag.