torsdag, mars 19, 2009



Jag satt nyss och drack gott kaffe i mitt relativt välstädade kök. Sol utanför , hästarna vilande på maten och med Dagens Nyheter framför mig. Hur bra man kan få ha det :)
Satt och funderade på varför man ska ha blogg och kom fram till att en anledning är att det ger kontakt med så många fina människor. Känner att jag tycker mer och mer om människor ;) och tror faktiskt det delvis är nätverksamheternas förtjänst. Lustigt, det skulle jag aldrig kunnat räkna ut..


Hade rätt högtflygande planer för dagens träning men underlaget var för farligt för Guldgossen( halt och gropigt) så jag fick tagga ner.

Övade att leda honom med repet runt bakbenen och det som han tyckt varit så skrämmande var plötsligt "a piece of cake".

Lite Stick to me med högre krav på att han ska vända från mig , bogen kan verka fastvuxen ibland. Har en långsiktig plan för vad detta ska leda till men vet inte om jag har tillräcklig information för att vi ska klara det än. Önskeplanen är att vi ska kunna byta galopp från zon 3-5 med mig på marken :)) Det är ju en LB extrovert , omväxling och utmaningar behövs eller ;))

Bilden: Jag har inte hjärta att ta bort den där spånbalen för Bä känner sig som Queen of the World och tillbringar mycket tid där. Alla njuter av vårsolen.

Inga kommentarer: