söndag, mars 08, 2009





Hemma igen. Man kan snabbt vänja sig vid att leva ett mer uppassat liv med färdigdukade bord, god mat och pool i bottenvåningen ;) Bara att lika snabbt ställa tillbaka sig för nu börjar det vanliga livet igen.

0° och underlaget här ute underminerat men Dorado och jag grejade lite i alla fall. On our way igen. Han kändes uppmärksam och känslig, lite reaktiv kanske men inte farligt. Det ser faktiskt ut som om han vill hålla ponnyerna bort från mig :)

Bilder, jag i min tjusiga utrustning inköpt 1975, vänliga leenden från pensionärer och lite sneda från ungdomar.Faktiskt att jag tror att jag snart är modern igen, det brukar alltid bli så bara man håller ut. Utsikten från hotellet och innuti hotellet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin utrustning!
Precis vad jag har varit på jakt efter i många år, men det finns inte att få tag i :-(
/ Cina

Elisabeth sa...

Tack :) roligt att du tycker det. Finns säkert i garderober här och där, de verkar vara outslitliga grejor. Du får använda min bild och annonsera :)

Eva Östman sa...

Så härligt det ser ut med fjällen och naturen! Och jag håller med Cina - du är toppenfin :-)

Nypan sa...

Supersnyggt, ju

Tuff brud i lyxförpackning ;-)
Det är ju modernt igen

Kram
\Anette