onsdag, april 06, 2011


Så har jag då fått transporten bak på bilen och provlastat min söta ponnyhäst. Han uppförde sig helt okey, det är trots allt många månader sen vi gjorde någonting tillsammans. Han upptar det mesta av utrymmet i finkan, hujedamej vad han vuxit på vissa delar.
Luften verkar stanna kvar i däcken och de flesta ljusen där bak fungerade ;)
Nu är det väl bara ett litet aber kvar..jag håller tre fingrar för att det blir torra vägar och ingen morgonhalka. I morse var det isbana häromkring och jag höll på att hamna i diket med bara bil att hålla reda på ..

Nånting extra trevligt hände, Dorado gnäggade högt och djupt åt mig. Det gladde mig mycket, det är inte så ofta han gjort det. Kanske blir mer, det vore roligt :)

Ha det så trevligt ni som åker på Parellihelgen i Birmingham, lite kan man önska att man skulle med.

En artikel om Temple Grandin  http://americashorsedaily.com/on-horses-and-autism/?utm_source=WPCentral&utm_medium=Blog&utm_campaign=WPCentral

Inga kommentarer: