onsdag, april 13, 2011


Hämtade min Saab i dag. Blev helt paff när det visade ha varit tanklocket som orsakat stoppet. De också kanske för de hade felsökt rejält. Det felet har jag haft länge antagligen för jag har inte kunnat fylla på fullt i tanken utan att få problem. Nu blir den kanske som ny igen då. Möjligen våga man sig ut med släpet igen.

For på biltvätten för att fira ;) Nu har jag bil igen och våren verkar smälta snön rekordsnabbt så i kväll är jag mer än nöjd.

För mitt minne, Smilla verkar löpa. Glömmer varje gång när hon gör det så nästa kommer som en överraskning. Hon rymmer till två tjusiga Ryska vinthundar i närheten. Tyvärr över vägen så det vore bättre att förutse hennes löp. Ska skärpa mig.

2 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Tanklocket???!!!
Så ytterst otippat!

Elisabeth sa...

Ja min haka åkte nog långt ned och jag trodde först att de fått upp fel bil på skärmen. Locket hade tydligen skapat undertryck i tanken om jag förstått rätt. Funderar på om det varit detta som orsakat två bensinpumpshaverier jag..