söndag, januari 30, 2011


Nu har jag kamera igen. Utomordentligt uppiggande och roligt!
Vi åkte skidor idag igen och i går också. Känner mig genomblåst och lite fräschare. Smilla åker med mig, det går relativt bra men hennes snabba reaktioner när hon får syn på sin husse i spåren tränar min balans. Det är bra med tanke på min framtida ryttarbana :) Försöker också vänja mig vid farten i nedförsbackarna, andas, låg tyngdpunkt och så där. Intressant att se hur snabbt tyngdpunkten höjs när paniken närmar sig ;)
I veckan måste jag ta itu med min träning ska börja på Friskis gym även om jag inte direkt längtar. Börjar känna av ryggen när jag mockar, dåligt men tydligt tecken på oträning. Norrländskt uttryck ;)

Porträttbilder på Smilla med Makroläget. Hon ser lite ut som om hon ber mig lägga av.

5 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Vad har du köpt för kamera? Behöver lite tips eftersom jag lyckades krascha pappas kamera i helgen...

Blenda Elby sa...

Håller fö med dej om träning, har köpt friskiskort.

Elisabeth sa...

Jag skickade efter en Nikon Coolpix S 8000 från Scandinavian Photo. 1889 kr, då var 80 kr av det frakt. Som det verkar är den värd vartenda öre :) Vet att den kostade mer än 3000 för bara några månader sen. Jag är jätteglad för min nya leksak, den ser bra ut dessutom. Liten och lätt.
Skaaa skaffa mitt Friskiskort i veckan ;)

Nypan sa...

Ser jättefint ut :D
Nu ser vi fram emot en massa (egna, nya) bilder på bloggen ;)
Ställ inte till att få ont nu. Iväg o träna och sen till Martin o relaxa :P

Jättekramis

annica sa...

Fina Smilla! Här ska också rådas bot på oträning, i morgon ska jag prova Aqua Pilates :)