måndag, januari 17, 2011


Baka baka liten kaka.. så här fint har jag det inte nu, det var strax före jul innan förkylningen slog till och energin fanns kvar ;) Har i alla fall bestämt mig jag som så många andra att göra ett ryck och leva hälsosammare. Hittade Rene´e  Voltaires blogg med minst sagt hälosamma recept. Just nu puttrar en rödbetssoppa på spisen. Bröd orkade jag inte med i kväll så det får bli köpt variant.

Om någon är intresserad så finns den här   http://www.reneevoltaire.se/blogg/

Vi har haft underkylt regn här idag så det var knappt att jag tog mig hem. Oroar mig lite för att Dorado ska behöva skos snart. Vet inte hur jag ska ta mig till PH vet om den här vintern fortsätter. Får väl hyra en fyrhjulsdriven bil i alla fall..

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vi har två fyrhjulsdrivna så du kan få låna en när det är dags! /Trollmor

Elisabeth sa...

Gulle dig så snällt!! You make my day :)

Elisabeth sa...

Imponerad av din blogg, oj oj det är sannerligen andra saker du skriver om..