onsdag, januari 12, 2011



En av mina elever, en fjortonårig pojke frågade mig idag om jag visste vilka människor som är lyckligast. När jag svarade nej sa han att det var de som hade mål och drömmar... Så ung och så klok. Det är ju sånt man kanske vet men glömmer bort. Fick mig en påminnelse och har suttit här och valt musik till en demo med Dorado. Han är ju inte ens färdig att träna med men som sagt, drömmar och mål är det som gäller :) Kloka ungdomar är bra att omge sig med.

Bilden från förra vintern som var bra mycket roligare ur hästsynpunkt.

3 kommentarer:

Marion Princic sa...

smart barn :)
nær får du børja træna igen?

Ingela sa...

Ja, de ställer bra frågor minsann!

Frida sa...

Klok pojke, mål och drömmar är verkligen viktiga!
Jag har kännt det nu när Marksman varit knackig och hans framtid inte blir som jag drömt om, men då har Aramis varit en viktig del i mitt hästliv, men i det fallet vet jag ju heller inte hur det blir, men jag kan ju leva på drömmen!

Hoppas på roligare hästtider för dig!