torsdag, januari 20, 2011


Vilken tur att det finns folk som påminner en om saker :)


"You can do whatever you want today. You can walk out the door into a cold, snowy day that makes you want to go back to bed. Or you can step out into a crisp, invigorating day that puts a little extra bounce in your step. It doesn't matter what the weather report says, what matters is you. It's your day. It's your life. It's your choice."     
                                                     A Complaint Free World

Bilden får mig att komma ihåg att jag ska hugga sly till djuren i helgen.

3 kommentarer:

Maria sa...

Kan man ge hästarna vad som helst?

Elisabeth sa...

Nja det vet jag inte men de vanliga sorterna som växer häromkring är inte giftiga vad jag vet. Alla äter av barken och fåren tuggar i sig mer av grenarna. Så länge de inte svälter så väljer de nog vad de vill äta. Idegran och ek vet jag dock är giftigt för hästar.

Elisabeth sa...

PS Jag ger dem för att de ska ha något mer att syssla med. De brukar släpa runt och bråka lite om grenarna.