måndag, januari 03, 2011


Vi är med rätta imponerade av fyrspann :) 

6 kommentarer:

Levada sa...

Men Huga! det var det värsta! den bilden skulle jag vilja visa Per-Ola, slår vad om att även han skulle bli imponerad.

Eva Östman sa...

Kära rara! Var hittade du denna bilden? Vet du namnet på kusken? Namnen på hästarna? Och tänk så fostrande för min lille vite vilding att gå med i det gänget :-)

Elisabeth sa...

Nja någon kusk vet jag inte :) Bilden är tagen på Oman Royal Equestrian Show så jag antar att det är araber möjligen spanska hästar för jag hittade bilden på en Spansk uppfödarsida. Du ser att jag spanar på Spanska hästar ibland :) Vi väntar ju på pengarna ;)

Nypan sa...

Det ser vi väl att det är vackra araber.
Se hållning, öronen och dom, hm, förstorade näsborrarna :P
Väldigt vackert :D

Elisabeth sa...

Ja du har rätt, massor av Lillemankopior :)

Nypan sa...

Jaaaaaaaaaaa... :D