söndag, mars 30, 2008


De flesta av er som varit på bloggen ett tag har väl hunnit uppfatta att jag är lite speciell i vissa avseende . Det är säkert ni också annars skulle ni inte komma tillbaka hit :) så jag törs nog skriva det jag ska skriva nu ...
När Zapatera blev sjuk och det inte verkade gå vägen med den behandling hon fick vände jag mig till vänner som i sin tur kontaktade personer med " krafter". Det finns en del att berätta kring det men det får vänta, en av dem sa i alla fall att jag skulle titta efter tecken när Zapatera väl var borta.
Igår kväll var jag på Pipeline på konsert. På eftermiddagen ringde Thomas Lundmark och förhörde sig om att vi skulle komma och sa att vi inte skulle missa det första framträdandet av Frida Selander. Det är första gången han ringt i ett sådant ärende.
Vi fick jäkta en del för att hinna men hann i tid. Hon var mycket bra , en ensam kvinna och en gitarr men hon uppfyllde hela lokalen med sin personlighet och röst. Hon berörde mig starkt.
Efter framträdandet räckte hon fram en CD och allting liksom stannade av för mig. På framsidan satt hon på en spansk häst. Hur stor är sannolikheten att jag skulle gå på en konsert , lyssna på en okänd kvinna och hon har ett skivomslag med en andalusier. Jag fylldes av energi det kändes som en hälsning från någon annan dimension =)
Hästen fotograferades i Innertavle utanför Umeå för ett par år sedan. Är det någon som vet vem det är ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart! =) Hoppas vi får höra mera magisa sammanträffanden! Har följt er.. blev chockad och tagen. Zapatera lämnar no gingen oberörd =) /ingela