lördag, mars 01, 2008



Det blev inte bättre förutsättningar. Blev inne mest hela dagen. Städade gjorde jag igår så det blev en riktig vilodag.
Hästarna har hållit till i lösdriften mest hela dagen och ändå var Zapateras täcke mycket tungt och blött nu till kvällen. Bytte till ett torrt och severade mer hö. Bertil har beställt material till en foderautomat och det är jag tacksam för. Tycker inte att jag behövt det förut men i och med det konstiga vädret blir de stående här uppe mer.
Bilder måste jag ju ta i alla fall så det fick bli inne i det för tillfället välstädade huset. När jag ser bilder från flera år tillbaka ser de likadana ut det är bara färgen på blommorna som varierar.
Det är rätt lustigt med bloggen, det är som med hästbilderna man kan inte se att värmepumpen lagt av och det är 12 grader på morgonen. Det är därför vi eldar mitt på dagen:)

Inga kommentarer: