fredag, mars 28, 2008





Att glädja sig åt, alla fina mail, bloggkommentarer, telefonsamtal och sms . Vilken tröst, blir alldeles varm när jag tänker på er alla.

Mer att glädja sig åt, blommor ,eld , djur och målningen jag fick av min pappa som tonåring. När Zapatera kom tyckte jag den hade varit som ett förebud. Den är inte "äkta" vilket väl är tur, jag vill inte skiljas från den. Med ett orginal i huset behövdes nog larm :)

Den här bloggen har ju bla som funktion att hjälpa mig fokusera på det som är bra i livet. Först tyckte jag den var Zapateras och utan henne var det ingen ide men jag har ändrat mig.
De små grå har börjat äta ur automaten och fåren också. Ska bli spännande att se hur mycket som är borta ur den imorgon. Än ligger det gott om små högar att mocka bort så svälter gör de inte.

Inga kommentarer: