torsdag, mars 27, 2008


Ett tag till ska jag sätta in bilder på Zapatera. Tänker prata om henne och se på bilder tills det inte längre hugger så.
Var på travet idag och träffade hästkvinnor som känt Zapatera länge. En av dem berättade om en minnesbild av Zapatera som stod på en kulle i kvällssolen och spanade efter ryttare och hästar som passerade. Hon stod ofta på den kullen när jag hade henne hos Rosa en tid.
Var på kliniken också och pratade lite. Har talat i telefon om henne också,flera gånger, det hjälper. Kunde natta smådjuren här ute utan att yla i natten.
Jag är så tacksam att jag är ledig denna vecka så att jag inte behövt behärska mig och låtsats som ingenting.
På hemvägen från kliniken var jag in till Rosa en stund. Vi tittade på en film från hennes och Jasmines lektion med Erika Furberg i helgen. De hade ju träningshelg på Dalpraktiken.

Inga kommentarer: