söndag, mars 09, 2008



Det blev inte mycket skrivet här idag och ingen nytagen bild. Har i alla fall lekt med alla tre hästarna idag trots halkan De två äldsta två gånger faktiskt...
Vi har varit alldeles själva här idag och jag kom igång tidigt så det har känts som jag haft gott om tid. Raspade alla hästarnas framhovar också, alla uppförde sig bra.
Tog itu med Zapateras vana att bli RB i galopp på långlina. Bröt mönstret, och fick en bättre trav efteråt än jag sett någonsin på henne. När jag sen släppte henne för att fortsätta med Storasyster så stog hon kvar på samma ställe och tuggade och sen iakttog hon mig när jag lekte med SS. Fick för mig attt något bra hade hänt, ska bli spännande att fortsätta med henne. Om det går, underlaget blir bara värre.( Bilden tagen innan regnet)

Inga kommentarer: