tisdag, mars 04, 2008





Sol och snö idag igen, att man kan ha sådan tur när man är ledig.
Tänkte att jag skulle leka lite med Lillasyster idag. Erika kommer imorgon och jag tänker ju fråga henne om hästarnas "Horseanality". Tänkte att jag kunde kolla lite på Lillasyster eftersom jag inte gjort något på länge, hon kanske har förändrats sig med åldern eller så. Wow jag har en LB extrovert som lätt blir unconfident när hon inte förstår. Dessutom kan hon lätt bli förbaskad också. När hon förstår och är intresserad lär hon sig blixtsnabbt.Atletisk som få.
Om det är en "Swiggermutterlook" jag försöker med så är den inte så övertygande =) Det är lätt att bli lite bortkollrad när de kommer så söta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen en liten Kikki =D Gud vad söt hon är och villka fina bilder ;D

Elisabeth sa...

Ja de två skulle passa bra ihop. Om hon kommer till er i sommar kan du träna något dubbelnummer =)