lördag, februari 26, 2011



 
 "The way to keep yourself from making assumptions is to ask questions. Make sure the communication is clear. If you don't understand, ask. Have the courage to ask questions until you are as clear as you can be. Once you hear the answer, you will not have to make assumptions because you will know the truth."   Don Miguel Ruiz


Hästarna har fått en ny favoritplats vilket jag tycker är rätt konstigt. Är tvungen att lägga hästskiten i en hög på ridplanen nu och det är där de står och även rullar sig. Mystiskt ;) Från och med i dag blandar jag hösilage med höet. Hästarna föredrar hösilaget. Hmm här som man ansträngt sig att skaffa torrhö i alla år :) Skämt å sido så hoppas jag att det ska gå bra, silaget luktar gott och ser okey ut. 
Bara någon minusgrad idag. Dorado går utan täcke och visar sin rondör fritt. Hugaligen, det ska bli skönt att få sätta igång honom så småningom.
 

3 kommentarer:

Marion Princic sa...

oh vad bra den var, den ska jag memorera!

Elisabeth sa...

Ja den är bra..i hästsammanhang är jag nog lite jobbigt frågvis. Vill inte att kursledaren ska ge sig iväg utan att jag har fått veta allt :) I andra situationer kan jag nog "assume" i onödan ibland.

Kerstin sa...

Härligt att få börja sätta igång din vackra pålle.