torsdag, februari 10, 2011


Tröttare än trött och totalt insnöad. Missade Parellitantsmötet pga snödrev men kanske att jag inte varit till någon större glädje där ändå. Behöver sova och det ska jag göra nu.
Dorado hade ett blodigt framben när jag kom hem. Det såg ytligt ut såret och han var ohalt så förhoppningsvis är det inte så farligt. Skänkte en tanke åt de stackars veterinärer som måste rycka ut i det väder som vi har här i kväll. Skönt att slippa kalla på någon. Broddar är ett otyg ibland men en välsignelse andra gånger.

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Må DHEA-S blomstra i dig som tusenskönor i gräsmattan hela natten, så du vaknar som en nyutsprungen ros!

Ingela sa...

Första gången nånsin jag inte hunnit ta mig till hästarna i stallet, utan att jag varit bortrest dvs. Aldrig att jag varit hemma och inte åkt till stallet.... Sånt kan faktiskt göra en lite grinig ;o) Men till andra stall har jag iaf tagit mig ;o) BÄttre upp imorgon, och sol på em =)

Ingela sa...

Dvs inte hunnit innan snön drivit igen.... alltså.

Elisabeth sa...

Jag var glad att jag hann ta mig hem innan det drev igen, det ska man ju vara tacksam för. Lite som en nyponros på insidan i alla fall, vaknade av mig själv och det är ju ett gott tecken.

Ingela sa...

=)

enda dan jag inte kom till stallet ... igår ... på because födelsedag ... ikväll blir det morotstårta och kvällning i stall istället för lets dance ;o) vad är väl en bal ..... =)))

jämfört med att dansa med hästar