onsdag, februari 09, 2011



Dagen började lite lustigt med att jag åkte till jobbet en timme för tidigt utan att veta om det. Tyckte nog att hunden inte verkade så villig att gå ut och trafiken genom stan var befriande lättsam. Kom i alla fall in på skolan, vaktmästaren var vaken ;)

Åkte hem lite tidigare och tänkte åka skidor med hunden. Mycket ambitiöst tyckte jag och satte på mig hela utrustningen. Upptäckte när jag kom ut att mina skidor inte fanns hemma. De ligger i Bs bil som är parkerad vi tågstationen. Hmm.. tog en promenad efter att jag bytt skor, glömde visserligen handskarna hemma då men annars var det skönt med lite dagsljus.

Rörde på ponnyerna igen, tredje dagen. Nu har de smarta rackarna lärt sig alla ställen där de kan maska så svettiga blev de inte ;)

2 kommentarer:

annica sa...

Härligt att höra att det finns fler som är lite vimsiga ;) Fantastiskt väder idag i alla fall!

Elisabeth sa...

Jaaa välgörande med sol även om det inte märks på mig ännu :) Vims vims..