lördag, februari 19, 2011


Nu har jag tittat på en supermänniska som gör Pilates i 50 minuter. Kanske det har hjälpt lite, blev inte de som spelade basket bättre bara av att visualisera i någon undersökning .. Ska visualisera det jag såg innan jag tränar på allvar, och övertala mig att börja anstränga mig lite.
Före det hjälpte jag mina ponnyer träna, de börjar vara lite hanterligare nu. Springer och stannar rätt bra på kommando utan att jag behöver springa så mycket själv.  Bilden tog jag innan, de stod och sov så sött innan jag kom ;)
De smutsiga magarna borde ha blivit renare vid det här laget, på vintern brukar de se bättre ut men inte. Kanske är de för runda för att snön ska komma åt ;)
Lillasyster börjar ocks få lite måbrafläckar precis som Storasyster, åtminstone tror jag att det är måbrafläckar. Lillasyster har tidigare haft en mer jämngrå och lite tråkigare hårrem. Halva manen på ena sidan har hon fortfarande, någon typ av behandling kanske vore bra till våren..

5 kommentarer:

Eva Östman sa...

Vem är vem, alltså? Och hur vet man det?

Elisabeth sa...

Ja nu blir det svårare om båda får fläckar :) Annars får man kolla på öronen, de som åker bakåt är Lillasysters ;)

Marion Princic sa...

hahaha, himmla søta ær dem iaf, mini milvisarna ;)

annica sa...

Söta småflickor!
Jag tränar pilates i vatten numera.
Rekommenderas! Man blir smidigare i varmt vatten...

Elisabeth sa...

Mmm låter mycket skönt att träna i varmt vatten :)