torsdag, september 25, 2008

Yvonne Odsberg skrev om ett persolighetstest på sin sida så jag provade jag också. Yvonnes stämde med den bild jag fått av henne och min visade väl inget överraskande det heller :) (tyvärr) eller då vet jag att jag ska bli vid min läst och vara nöjd med det kanske..



Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


http://se.41q.com/typ.41q?p=24672236

Kanske någon annan får en överraskning och ska påbörja en ny karriär.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då kan du väl skola om dig till (häst) tandläkare skulle ju vara utmärkt =)

Elisabeth sa...

Skulle ju vara bra i och för sig , behöver en sån till alla mina tre hästar tror jag..