lördag, september 13, 2008


Dorado och jag har varit i Stöde igen. Vi trivs bra där båda två. Dorado fick träffa sin älskling Jasmine men den här gången glömde han inte bort att matte fanns också. Jag är så glad att ha återupptagit kontakten med Stöde igen. Som 16- åring jobbade jag på en ridskola där och tänkte mig att jag skulle bo i bygden. Så blev det inte men jag känner fortfarande lite extra för Stöde.

På förmiddagen packade jag ut transporten och mockade flera hundra kilo ur hagen. Kanske behöver jag inte ha dåligt samvete att jag inte tränar på Friskis och Svettis. Både får och ponnyer rumsterade om i transporten. Dorado höll sig till mig. Skönt att se att han vill vara med mig även om vi har rest och tränat och haft oss. Kanske tycker han också att det är intressant med nya upplevelser, han är ju LB introvert/extrovert tror jag. Tror inte att den inre hästen visat sig helt ännu :)

Besiktigade bilen i Ånge :) den gick igenom igen !!!! Hurra hurra och tack!!!!

På bilden syns det att det inte blev något av med projekt "Skrapa och måla transport" i sommar heller. Hur gick det till?

Inga kommentarer: