onsdag, september 10, 2008


Har bara jobbat de sista dagarna och inte hunnit träna häst men jag trivs mycket bra på min nya arbetsplats. Tack tack tack ! säger jag. Har en bit att åka men har lånat talböcker och vet nästan inte att jag har kört när jag kommer fram.

Ska besiktiga bilen på fredag och ikväll har jag tvättat den, säkert första gången i år. Den blev riktigt fin och jag spolade av Linus bil av bara farten. Linus , Toves pojkvän har bott här i veckan , trevligt, nästan som när tjejerna bodde hemma.

Vid middagen försökte jag övertyga Bertil om att hyra ut huset nästa sommar och att vi ska bo i häbret själva är en lysande ide´. Gick inte riktigt hem men jag tänker money ,money, möjligheter. Vi får se..

Karen Rohlf kommer inte till Sverige 2009, hon är fullbokad fick jag just veta. Vill man uppleva henne är det bara att åka någonstans i Europa . Fullt möjligt :)

Vad väljer man för bild till detta svammel om inte Guldgossen. Köpte Cowboy Magic på hemvägen. Denna man förväntas öka med två innan våren :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denna man förväntas öka med två innan våren ...??? Planerar du bigami? Vad säger Bertil om det? Eller är det kloning på g? Som sker genom Cowboy Magic - får Nr Två alltså hatt och boots automatiskt? I så fall - kan du fixa en åt mig oxå? :-))

Elisabeth sa...

Hihi fick mig ett gott skratt i alla fall... Om det blir en med hatt och boots är tveksammare men i så fall ska du få honom jag lovar :) Kom bara ihåg att kolla honom utan hatt först ( old Cowboywoman saying)