måndag, september 29, 2008

Husse lagar mat och Smilla roar sig så gott hon kan.
Jag kom just in efter att ha tränat och mockat. Det mörknar tidigt nu.Klockan är 19 och det är mörkt. Nu har det börjat.

Tyckte att en del som gått bra tidigare inte gick så bra idag och kände mig först en aning missnöjd . Tänkte att det var jag som gör något fel. Det kan det ju vara men det kan också vara att jag har gått vidare med andra saker som gör att de tidigare blir tillfälligt sämre. Det brukar kunna funka så. Så är det nog :)

En sak var lastningen. Dorado gick inte in när jag tänkte att han skulle få stå knottfritt och vila en stund. Han började snurra runt på baklemmen och backa.. How interesting! men det är ju lätt att förstå, jag har ju tränat backningen på sistone.
Mindre lätt är att det verkar så knepigt att vända igenom volten åt ena hållet. Kom på när jag åt middag att jag kanske fått sämre "Draw" när jag börjat träna att stanna honom ute på voltspåret. Ska kolla det nästa gång..

Inga kommentarer: