tisdag, september 02, 2008


Precis sånt här har jag formulerat i mitt huvud många gånger men aldrig fått iväg. Not yet :) Är också tacksam att Parelliprogrammet finns, har haft så mycket roligt pga det. Nedanstående är publicerat i Parelli E-News.

Bra gjort Sofie.


Thank You from Sweden

Thank you... for a wonderful weekend in the UK. Me and my friend traveled from Sweden and we were so satisfied with everything. The atmosphere was great and the show was even better. Thank you... for an exellent Savvy Club, with lots of information and fun stuff. The DVDs and the magazine are so great. Thank you... for your program. Me and my horse, Panter, are having so much fun. We both are more satisfied with our life together now, and I really want to be the best me I can be for him. He is such a lovely horse and he has hade a tough life as a race horse. We are really grateful. Thank you. —Sofie, Sweden

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, så paff jag blev när jag skulle läsa på din blogg och fick syn på mig där :-) Jag och min vän josefin (båda från Halmstad) var i Birmingham och träffade faktiskt en överlycklig Rosa på flygplattsen med sin nya sadel. Vi tyckte oss känna igen henne från din blogg som vi är inne och läser på var o var annan dag. Verkligen jätte trevlig läsning.
Mvh Sofie

Elisabeth sa...

Roligt att höra från dig. Trodde att det var en annan Sofie från Stöde som varit in på min blogg. Hörde Rosa berätta om er. Hon trivs jättebra med sin sadel och hästen också.
Tänk om det kunde bli någon slags Sverigeträff med Parellifolk, skulle vara jätteroligt att träffa fler som håller på.

Anonym sa...

Ja en sverige träff hade inte varit dumt :-) Håller på och försöker få honom mer självsäker när det gäller transporter, han är inte jätte glad för dom men det går framåt :-)
/ Sofie i Halmstad :-)