tisdag, oktober 04, 2011


Oh my vad svart det är här utanför men djuren väntar så det är bara att kasta sig ut i morgonen. Dags också att plocka in de sista blommorna kanske eller dröjer den första frosten ett tag till. Låt oss hoppes..

Läs Annas inlägg om helgens övningar. Roligt med folk som är i gång ordentligt :) Ska pröva lite i kväll om det inte blir för sent efter yogan.
Igår hade vi för lite av energin Dorado och jag, han ville mycket hellre gå i kort snygg galopp än att öka på. Kan tycka att det är svårt att gå upp till fas fyra och trycka på honom när han går där och känner sig duktig. Samtidigt så är han ju inte reglerbar i det tillståndet utan gör sin grej. Ofta tar jag det men måste nog gå vidare och kunna "konversera" om saker..

1 kommentar:

Ingela sa...

Tack tack =)

träffade några helande hästar också igår kväll som hjälpte mig samtidigt som jag hjälpte dem ;o) (inte mina egna ;o)