fredag, oktober 14, 2011


Klockan åtta hade jag sagt att jag skulle lasta och två minuter över åtta var vi på väg och jag kunde ringa Rosa som ville följa med. Tackar all Parelliträning för detta och det känns skönt. Han har nu hela vinterbaletten på fötterna. Inte så dumt det heller när man nu ändå måste sko. Kan verkligen rekommendera PH vet på alla sätt och vis, trevligare personal får man leta efter. Känner mig helt lugn med att de gör sitt bästa. Rent nöje att åka dit i alla fall när hästen mår bra.

Sol och klar höstluft och en liten stund hann vi träna gossen och jag. Skrittpiruetter är påbörjade och han kan ju de grundläggande hjälperna så håller vi oss bara lugna så går det bra. Spännande! Lekte lite Liberty men rätt vad det var så stod D på pallen, comfortzon har den blivit helt klart :)

Nu iväg och fira en 40-åring, man får leka med ungdomarna ibland även utanför hästvärlden. Vi ska ha trekamp och rida på mekaniska tjuren har jag hört undrar om jag törs..

2 kommentarer:

Maria sa...

Klart du törs!

Frida sa...

Härligt att det gick så bra att lasta och åka med Gossen!