onsdag, oktober 05, 2011


Har lyssnat på den här charmiga människan i kväll. Pia-Karin Helsing. Hon berättade om sin vandring på pilgrimsleden till Santiago de Compostela, sjöng och spelade cello.  Sagolik röst. Det finns biljetter kvar till föreställningen i morgon kväll i Söråkers Folketshus. Ni som bor i närheten kanske vill gå.

Hann leka lite med Dorado innan vi for. Härmar Anna och konverserar med gossen om energin. Han vill som sagt inte gärna öka galoppen utan helst galoppera sakta och nära. Belönade a la Lichman när han gav mig ökning några steg. Detta ska övas de närmaste sex dagarna hoppas jag.

PS  Jag har köpt något till mig själv att rida i, märkligt. Tydligen har jag inte gett upp hoppet om att komma igång igen ;) Det är bra. Det är något som passar till våren så jag har tid på mig :) Det är också bra.

Inga kommentarer: