tisdag, oktober 04, 2011


Kundaliniyogan är helt ljuvligt skön. Meditation till gonggong är en dröm. Så glad att jag tog mig för att återuppta det efter långt uppehåll.
I går filmade B mig och Dorado några minuter när vi gjorde Longreining. Huvaligen så det såg ut :(  Jag var framåtlutad och såg stressad ut och följdaktligen hetsade Dorado iväg och var framtung. Så utmärkt bra att se det. Raderade filmerna men nu vet jag vad som blir tokigt ibland. Det får bli till att yogaandas en stund, bli avslappnad själv och verkligen föra Gossen framåt i den takt som jag väljer. Känner att det skulle kunnat gå bättre i kväll men nu är det mörkt. Kanske i morgon.

Eva tog foton på mig och bebisen Ingrid och Powderpufftaxen. (Den hade jag kunnat ta med mig hem) Lördagen var jag allt lite ofokuserad på hästarna men tog igen det till en del på söndagen.

7 kommentarer:

Anna Hovskägg sa...

Åååhhh, nu blir jag också sugen på kundaliniyoga. Gick det ett tag för drygt ett år sedan. Vore något för min rygg & välmåendet :)

Ulrika sa...

Du är alltid stilig, men skrattbilden med valpen är Marilyn-ljuvlig!

Frida sa...

Jag instämmer med Ulrika. Du är så vacker och bilderna fångade det så fint!

Elisabeth sa...

Det var inte dåliga kommentarer i min ålder men man får tänka på att bilderna är tagna på avstånd av någon som tycker om mig :) (så ni inte får chocken när ni träffar mig) Har lite som Uggla just nu åldersnoja ;)

Marion Princic sa...

tänkte detsamma som ulrika faktiskt, dessutom ser du ljuvigt ung ut tycker jag

Elisabeth sa...

Er har jag fått för något bra jag gjort nån gång :)

Blenda Elby sa...

Tänkte lika här också!