måndag, oktober 10, 2011


Hämtade ut bil och släp på hemvägen. Vinterdäcken på, nu fattas det bara rattmuff :) På fredag är det tänkt att Dorado och jag åker till PHvet för att även hovarna ska vinterutrustas. Önskar mig fint före även då.
Helena Eddesjö kom förbi underbara människa. Vi gick många Parellikurser tillsammans och hade många roliga stunder. Jag blev så upplyft av henne så träningen av hästen gick bättre än vad jag kan minnas. Jag var själv trött och lugn och hade egentligen inga krav på gossen och då gick det bättre än annars. Intressant, ska försöka iaktta mig själv och se när det går bra och inte. Hur jag själv är alltså.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Helena och jag gick utbildningen tillsammans :)
Wow vilken kunskap hon besitter!!

Elisabeth sa...

Jaha vi har alla möjliga beröringspunkter du och jag. Nu verkar Dorado frisk och jag också så du är välkommen att hälsa på när det passar.. och prata träning menar jag :)

Sofie sa...

Låter härligt, hoppas allt är bra med er.