fredag, maj 20, 2011




Vilken alldeles fantastiskt fin eftermiddag. Den här årstiden gillar vi allihop här i Tunbyn. Smilla har fått en ny favoritplats på det nysådda gräset ;) B är flitig som en myra, det är inte jag men lite mer aktiv i alla fall. Bondade med hästarna när jag mockade i hagen, en plastgrep är tydligen mycket skön att bli kliad med. Kollad på bloggen och såg att vinterhåren var tidigare av i fjol men kanske den stränga kylan har något med saken att göra. Det faller av nu i alla fall men det lär ta ett par veckor innan de är klart.
Andra dagen med "endotapping", idag gäspade han. Vet inte om jag sett det tidigare någonsin när jag hållit på med honom. Kanske kan bli en bra hjälp för oss det här.

1 kommentar:

annica sa...

Ser framför mig en gräsmatta med ett Smilla-format hål :)
Härligt att bonda kravlöst med sina djur...