tisdag, maj 24, 2011


Tränade en liten stund. Något som skulle föreställa öppna och sluta. Lite sidvärts också. Kändes ovant för både mig och Dorado. Vårt gemensamma språk kändes lite vagt om man säger så. "Tappade" honom på höger sida också och där vill han egentligen inte ha mig märkte jag när jag var uppmärksam. Intressant, har säkert varit så hela tiden men jag har ignorerat det.

Har bestämt att nu måste jag ha hästarna här uppe på planen halva dygnet. Lillasysters nacke är oroväckande hård, hon går och gnetar i sig gräs hela tiden. Bryr sig inte om mitt urvattnade hö, hon är nog sockerberoende ;) Stackarn, hoppas hon inte får abstinens i morgon.


Quote from Peaceful Warrior:
"Are you out of your mind?"
"Yes, and it has taken a lifetime of practise"


Fotot av Judith och svanen tog Rosemarie Söderström.

1 kommentar:

annica sa...

Underbart citat! Lånar det vidare vid tillfälle :)