måndag, maj 23, 2011


Rapport från kvällens minimala träning.
Dorado var till att börja med okoncentrerad och lite orolig var ponnyerna tagit vägen. Myggorna bet också förfärligt alldeles tydligt ;)  När jag "tappat" på honom i tio minuter ca vara han som förvandlad, följde mig överallt.  Avslappnad och med sänkt huvud, inte en mygga tycktes bita längre. Ponnyerna hade han glömt. Intressant :) 
I morgon har jag tänkt mig att det ska bli dagen T, den första "riktiga"träningen sen augusti. Träning där vi rör oss lite alltså. Bäst att göra en miniplan.

Vilken skillnad det är att lyssna till skodda hovar som slår ihop och till ponnyflickornas oskodda som tassar i gräset..  Vet ju vad jag gillar bäst men nu blir det så här ett tag till.

3 kommentarer:

Frida sa...

Vad roligt att det är dagen med stort T imorgon! Fantastiskt fin bild på Guldgossen så varm och elegant i färg och utseende!

Marion Princic sa...

vad skönt att guldgossen mår bättre igen! ha det så kul med träningen idag!

Unknown sa...

Kan bara instämma med föregående talare :) Underbart vacker!