onsdag, maj 25, 2011


Den här synen mötte mig när jag kom hem i eftermiddag. Dödligt uttråkad efter en dag i padocken eller bara avslappnad? Ponnyerna låg innanför. Nu är de ute i hagen igen och kan se fram emot en skön natt som det verkar.
I kväll gäspade Dorado stort efter bara ett par minuter med gummibollsmassage. Märkligt, undrar vad som händer. Lekte en liten stund med honom. Försökte tänka ut vad jag allra helst vill ha och det är nog ett bra "draw" till att börja med.  Något mindre lätt att balansera det och "drive" bara. Så fort han känner sig trygg och vill vara nära så är han mycket nära :) och när jag driver bort honom lite så har han lätt att bli skeptisk. Fin linje där.. och en fin häst är han, godingen.

3 kommentarer:

Rosa sa...

Vad roligt att se honom så avslappnad:)

Anonym sa...

Jätte söt blogg du har;-)

Skulle bli jätteglad om just du kolla in i min intershop;-)

www.Gniztra.com

Fake piercings,MAC smink,Coola ringar,smycken och mycke mera..

Puzz

Frida sa...

Underbar bild på guldhästen! :)