fredag, september 11, 2009


Ledig idag och en sådan här morgon :)))) ska i och för sig fara till Birstalandet och handla med min mamma men en liten stunds träning hinner vi. Körde in finkan medans fyrbeningarna åt hö så efter min frukost kör vi lite.
Började med att backa in i transporten igår, inga stora problem vad det verkar.

Sofie skrev om "Six keys to succes" på sin blogg igår och de två sista "Time" och "Imagination" har jag blivit bättre på att hantera nu. Mer motiverad matte och färre plikter i livet är nog förklaringen. Förr var det dem jag hade mindre lätt med, inte plikterna utan "nycklarna"..

Tänkte på vad jag skrev om Dorado om hans känslighet och mindre bra självförtroende. Han har egentligen inga stora problem med saker och miljöer, det är MÄNNISKOR som är hans svårighet. "How interesting!

Inga kommentarer: