onsdag, september 09, 2009



Jag börjar få något slags behov att "Show off" troligen beroende på att folk omkring mig filmar sina "Levlar" och jag är rätt fast i "On line"..
Dorado och jag klarar rätt mycket on line nu, nästan inget Freestyle, lite Finess och lite lite Liberty utan att han går upp i limningen ;) så Levelstagning är rätt långt borta. "Not yet" :)
Trodde inte att jag brydde mig men mitt plötsliga intresse av att filma kanske säger något annat;) I alla fall är jag mycket nöjd med Guldgossen, han är "the one and only"

Läste om någon som hatade Smileys, jag kan inte vara utan dem. Säger antagligen något om min förmåga att skriva svenska. Svenska förresten, engelska ord vimlar det av.. "How interesting" och kanske irriterande..

7 kommentarer:

Nypan sa...

WOW, yes. I want tooooo! ;-)

Kram

Blenda Elby sa...

Läckert!

Anonym sa...

WAOW det var snyggt gjort! För mig och min häst är ju lastningen det mest challenging! Så jag är jätte imponerad!

Frida från Borås

åsa sa...

Klar L4 applåder ;-)

Elisabeth sa...

Slickar i mig och kan återgå till grundträning igen :)

Maria J sa...

Mycket snyggt. GUD VA DUKTIGA NI ÄR !!!!!
Nu ska ja träna vill också kunna lasta så =)

Kram / Maria
ps. Stora syster sköter sig utmärkt brapå ridlektionerna ds.

Elisabeth sa...

Jag svängde in och hälsade på henne efter "Mittmarken", hon såg smal och fin ut :) trevlig kompis också.
Tror att du kanske var iväg och tävlade, såg ingen finka.