måndag, september 28, 2009



Halvgalen matte kommer hem från jobbet och börjar "spökträna". Höll på rätt länge för det var inte alls så bra Liberty som i lina. Tror han lurar mig ibland med sin "lydighet" i lina. Han uthärdar.. Filmen mindre än en minut för att inte fresta på tålamodet ;)

Har bestämt mig för att få coolaste hästen i stan. Något annat duger inte för en fegis med nerverna utanpå, matten alltså.

Ponnyn är som vanligt otrolig, inte mycket som rubbar henne inte.

Tränade lite Zon 5 arbete, åttor och hoppa tunnor och stanna över tunnor och komma sidvärts ut. Sen tog orken slut ;) inte mycket kvar av den efter förkylningen men det blir väl bättre.

2 kommentarer:

Nypan sa...

Vad säger du, det där ser ju jättefint ut.
Men däremot så förstår jag precis vad du känner när det gäller orken. Min har just börjat komma tillbaka.
Fortsätt så så ses vi till helgen. :-D

Kram

Sofie sa...

:-) INSPIRERANDE,måste nog hem och leka lite med med bollen känner jag och även med påsar på sticken för det var han inte helt ok med sist jag gjorde det. :-)