måndag, maj 04, 2009


Sov middag, så nu är jag mindre benägen att lägga mig ;)

Storasyster har fått sommarjobb. Antar att hon måste visa att hon klarar jobbet så nu är det upp till matten att repetera lite grundträning. Hon ska vara med på ridverksamhet i Stöde om det går som vi vill. Först kände jag att det skulle vara svårt att vara av med henne men det är egentligen bara toppen om hon får komma igång och arbeta lite. Hon är ju en rar ponny som kan tänkas trivas med barn omkring sig.


Dagens klokskap:

“When you drive around the city and come to a red light or a stop sign, you can just sit back and make use of these twenty or thirty seconds to relax — to breathe in, breathe out, and enjoy arriving in the present moment. There are many things like that we can do.” - Thich Nhat Hanh Zen monk
Klok man den där.I morse jagade jag för att hinna på grönt vid varenda lyse genom stan. Trött redan när jag kom till jobbet.

2 kommentarer:

Maria sa...

Kul att storasyster fått sommarjobb... Vad är det för ras på dina ponnysar? De är så söta. Tack för en intressant dag igår, med många intryck.

Mvh Maria

maria j sa...

Hoppas att storasyster kommer att trivas hos oss i våran ponnyflock.

Kram Maria