tisdag, maj 26, 2009


Älskar våren! Skulle inte vilja sova alls men tyvärr så..

Har gjort tre små pass Liberty i vår lilla corall gjord av tunnor och plastband. Det går allt bättre, Guldgossen spänner av och förstår mer och mer.

Läste något om det här med att "misreading obedience for willingness" Hajade till och tänkte att det måste vi tänka på.

Måste tyvärr medge att jag fortfarande inte riktigt vet vad jag har för slags häst, han växlar personlighet fram och tillbaka. Alla är dock underbara :)

Kom ju inte iväg på kursen med Erica Furberg, det jag mest hade velat ha hjälp med är att läsa honom men det går väl fler tåg. Min bil står fortfarande på gården och är lite krasslig. Kör SAAB och känner mig anonym.

2 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Kom upp på campen i Juli, det vore jättekul!

Blev nyfiken på din rundkorall av tunnor och band, har du nån bild på den?

/Anna - lite corall-lös

Elisabeth sa...

Har ingen bild än, ska fixa det. Använder staketet så den är inte rund. Kräver ännu mer tankeverksamhet av hästen , är kanske bara bra om man tar det lugnt i början ;)

Törs inte säga nåt om juli eftersom det blev som det blev nu. Ska prova att dra med SAABEN till att börja med. Mycket nu :)