tisdag, maj 05, 2009



A king would trade his finest crown
For a love, love like this
And warriors have laid weapons down
For a love, love like this
Hearts will break a thousand times
For a love, love like this
And arms will wait a
thousand nights for a Love
Love like this..."


Pat Bunch/Pam Rose/Mary Ann Kennedy


Jag går omkring och mockar med Mary Ann Kennedy i öronen. Kanske lite sentimentalt men passar mig bra;

Har inte många timmar kvar på städandet av hagen i alla fall, sen är det landet då ;)

Hinner inte riktigt med att rida men markarbetar en stund om inte varje dag så nästan. Har dragit ned på min energi ännu mer och har mycket lång fas ett och ett allmänt långsamt beteende . Allt har gått mycket bättre tycker jag. Han följer mig till grinden efter arbetet också så något är bra...

Inga kommentarer: