söndag, maj 10, 2009

Ett får till klippt, mammafåret. Hon stod faktiskt still så hon ser rätt proffsigt klippt ut jämfört med det andra. One more to go, det skyggaste och med mest päls.

Rosa var här i morse och hjälpte mig och i morgon efter jobbet åker jag till henne och peppar lite. Känner mig rätt ambitiös må jag säga.
Nu har jag verkligen fått en häst som tar ett steg i taget och behöver motivation. Gärna en tunna med godis på vid slutdestinationen :) Då erbjuder han något som vi positiva kan ta för öppnor och slutor, i varje fall sidvärts. Själv har jag fullt sjå med att inte luta mig som i Level 1. Han behöver det inte ;)

Musikens text hoppas jag inte har med vår träning att göra ;)

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Ni ser ju mer ut som några som just börjat leka, så det är nog ingen fara med texten.

=)

Elisabeth sa...

Får bara komma ihåg 20/80 regeln. 20 finess och 80 freestyle, är nog inget problem egentligen..

Anonym sa...

Och som tur är när något svårt blir enkelt så blir det lätt som en lek. Så övar man på det svåra så kan man lägga det till det lätta till slut.

Det blir liksom freestyle av finess vid tillräckligt flit.

/U