fredag, maj 08, 2009


Igår red jag och för andra gången erbjöd Dorado mig saker. Han börjar som "vakna upp" lite kanske för att jag lugnat ner mig ;)
Rosa har lärt mig lite "Craig Stevens stoff" , spännande. Passar utmärkt med Parelligrunden.
Planerade då omedelbart att rida fredag , lördag och söndag. Har redan missat dagens :( Märkligt mycket annat som kan komma i vägen.
Satsar på morgondagen..


"Action may not always bring happiness, but there is

no happiness without action."

- Benjamin Disraeli


Kanske stämmer det fast i det lilla privata så kan det vara skönt att göra ingenting ibland.

Svanthe Harström tog bilden.

4 kommentarer:

Maria sa...

Du menar att det är ok att missa en dags ridning ;-) Skämt å sido ska försöka lära mig jag också att man inte "måste" rida varje dag, men det sitter långt inne...

Ha en trevlig helg
Maria (Novas)

Elisabeth sa...

30 minuters motion, lätt svettning tre gånger per vecka sägs hålla dem utom fara ;) allt annat är bonus... Försöker att hinna med mer såklart men livet innehåller en massa måsten också :)

Anita sa...

Vacker bild på Guldgossen!

jenny westberg sa...

vacker bild!!!!