lördag, oktober 25, 2008



Värme igen efter några kalla nätter.
Anita , Anette och hennes mamma Monika var här idag. Jag tränade lite med Dorado. Det är konstigt vad forcerad man kan bli när andra ska titta :). Tränade en liten stund senare i lugn ro. Dorado hoppade över våra nya tunnor. En gång hoppade han och stannade mitt över och gick sidvärts över dem till mig. Ibland är han cool. Klev först på dem och puttade omkring dem en stund. Han är ganska lekfull och nyfiken får man säga och samtidigt snar till flykt om någonting stör.
Ett par gånger har jag fått hämta hästarna längst bort i hörnet av hagen,de har inte vågat komma upp själva och när jag "räddat" dem har Dorado gått tätt intill mig ända upp till ridplanen.Monika sa att lo varit synligt häromkring. Det kan ju vara en förklaring;) som jag faktiskt hade en känsla av då.

Inga kommentarer: