måndag, oktober 27, 2008


Var ute för att träna lite. Full av entusiasm faktiskt för det gick så bra igår.
Alla djuren var helt upp i hejsan, stirrade fnyste och gick an. När jag tittade mot skogen fick jag se minst ett men jag tror två grå djur trava upp mot skogskanten. Schäfrar... ;) eller i alla fall var det inte lo. Jag vill inte alls tävla med dig Eva så jag hoppas verkligen att det var schäfrar.

Kunde inte få någon ordning där ute så jag gav lite hö i skydd av stallet och mockade istället. Dorado måste hela tiden lämna sin mat och kika ner mot skogen. Han trumpetade så det hördes över hela byn säkert. How interesting! Måntro om jag vågar gå i mörkret och fixa med mitt stripbete i fortsättningen.

Håll er bakom mig tjejer säger Dorado.

2 kommentarer:

Eva Östman sa...

Vildmark Tunbyn! :-)

Elisabeth sa...

Ja har jag inte alltid sagt att jag gillar Herrgårdsmiljö med lövskog, men numer går man ju inte säker där heller förståss ;(