lördag, oktober 04, 2008



Nu har vi varit ute ett bra tag och lyckades pricka in regn hela tiden ;)
Ponnyerna tränar Akademiskt på en av bilderna. Tyvärr var jag långt borta och ett träd stod dessutom i vägen. Annars ser det atletiskt ut. De galopperar som sjutton på gruset så hovarna verkar fungera bra.. Tack tack !!
Den andra bilden från en matpaus avslöjar en väldig mage men den måste vara tagen från en ofördelaktig vinkel :)

Nu har jag börjat från steg ett med åttan igen. Förlorade ju "Draw" när jag började stanna honom på voltspåret och dessutom backa några steg i Libertyn. Från att ha galopperat åttan med byte åt ena hållet i alla fall så kom han inte ens runt till mig.;) How interesting!

Stick to me , flytta backdelen och få stå länge på mitten och ha det trevligt ökar ju draw men vad var det mer? Nån som kommer ihåg ?I alla fall gick det bättre idag ?

Kanske ska varna för tutan från Biltema, den räckte inte länge. Det spelar inte så stor roll för mig men om hästarna varit rädda så hade det blivit slut för tidigt. Inte många tutningar där inte. Ska bli intressant att höra om Claes Ohlssons var bättre.

Inga kommentarer: