torsdag, oktober 02, 2008






Kan det vara vädret eller vad annars . Kanske överskottsenergi när jag inte kunde träna häst. Har börjat med flera projekt samtidigt. Inte riktigt min stil som egentligen vill ha kontroll och ordning tror jag.
Drog ut alla kläder från garderobshyllorna. Har tänkt städa hela sommaren men inte gjort det. Nu borde jag vara tvungen.
Drog ut alla pocketböckerna och bar upp dem på övervåningen. Rensade bland kokböckerna. För att vara så ointresserad av matlagning har jag ovanligt många. Tänkte glädja Röda Korset med i alla fall hälften. Nu är det meningen att allt hästmaterial istället ska få en plats tillsammans efter alla år...
Tänkte i ett anfall att det nog måste dammsugas och köksmattan tvättas. Har inte sängkläderna legat väl länge eller är det bara Smilla som ställer till det.
Nu åker jag till jobbet, här orkar man inte vara :) (Bertil är på kurs, tur för honom :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah, har också börjat rensa, det är sånt väder. TIPS KOKBÖcker är högvilt hos fyndlagret! Jag lämnad en bunt där i somras när jag också rensade sånt ;o) Kom på att de var ju inte till nån nytta alls, med tanke på mitt matintresse, nä ... ;o)

Anonym sa...

Tack för tipset ! Laga mat kommer lågt ner på listan, om det fanns riktigt bra färdigmat till rimligt pris skulle jag gärna fylla frysen. Dessutom vore det bra om mikring höjde näringsvärdet ;) eller kanske ännu bättre piller hela veckan och lagad mat på helgerna. Bertil håller inte med...

Elisabeth