fredag, oktober 03, 2008

Om Ferlin haft en dator...

Du tappade din kod och
ditt lösenord,
du cyberbarn i livet.
Nu sitter du framför din
datorskärm
och gråter så övergivet.


Vad var det för kod - Var den lång
eller kort,
och hur var lösenordet skrivet?
Logga in dig nu - förrn vi föser
dig bort,
du cyberbarn i livet.

Ann-Marie Engström

Själv gråter jag nästan för att alla bilder före -06 är borta från Bertils dator. Så kan det gå när inte haspen är på. Mental träning "How interesting" Blir mycket städning ikväll :) eller vin..

2 kommentarer:

Cina sa...

Stackars dig!
Man ska spara ofta, på skivor eller extra hårddisk eller USB eller vad som helst.
Säger hon som inte heller sparat. På länge, alltför länge. Men jag ska. Sen...
Vin lät roligare än städning...!

Anonym sa...

Kram ! Du har rätt ska börja nu :) både med vin och sparande. Sen jag fick min egen dator och kamera har jag lite mer ordning men de gamla har jag bara låtit vara i Bertils dator. Träffade en flicka på skolan och lovade henne några bilder av Nisse som jag hade hemma ett tag. Det var så jag upptäckte att de var borta :( Ha en bra helg ! Elisabeth