onsdag, december 11, 2013




Jaha då blev det varmt ute igen då och i morgon storm. Julbord med jobbet också, man får väl satsa på de vegetariska efterrätterna kanske ;) 

Har anmält mig till David Lichmankursen till sommaren.Dorado ska med om allt är bra och Gud så vill. Brunflo, Jämtland vid Storsjön. Sist vi var där på kurs Zapatera och jag var det Dave Ellis som ledde.Ranger Dave kallad och så sympatisk han också. Tror att vi var bara fyra hästar den gången. PNH hade inte riktigt kommit igång här på samma sätt som nu. Dave E var fascinerad över den lilla herdestuga han fick bo i. Lite ovanligt för en Texasbo. Blåste kallt som på vintern minns jag också. Hästarna stod i uteboxar och fick ha täcken på sig mitt i sommaren. Jämtland det också :) Myggfritt.

Någon träning här hemma har inte förekommit . Långa dagar hemifrån just nu men hästarna verkar må bra och det är jag tacksam för.

Bild Svanthe Harström.

Inga kommentarer: