söndag, december 01, 2013


Har nosat flera gånger på den Akademiska ridningen men inte fastnat men nu kan det vara kört :) Helgens Hanna Engströmkurs gjorde intryck på mig. En viss önskan om mer vaknade, så vi får se. En kunnig superpedagog i mitt tycke dessutom trevlig. Läste av både människor och hästar snabbt och effektivt och såg behoven. Helt klart imponerad är jag.

Trevligt hästfolk också och vackra hästar. På bilden en femårig PRE som uppförde sig perfekt. Angelica Hesselisus höll i det hela. Beundransvärt det också.

Senare på lördagen träffades vi Parellidamer och hade en trevlig kväll. Blev firad igen :)  Champagne och yllekalsonger förärade man mig med, en utomordentligt charmerande kombo. Livet är härligt!

Nu ut i stormen för att sköta hästar.

2 kommentarer:

Parelligänget sa...

Skål i champagnen! För dig!

Elisabeth sa...

Skål! Vad jag är glad att jag har er :)