lördag, november 05, 2011


Smilla ägnar många timmar åt soffan den här årstiden. Hennes husse går en tidig långpromenad på morgonen med henne så sen är hon nöjd . Hon har fått en dress med blinkande rött ljus, investerade i den sen hon kom hem utan husse en morgon. Mörkt är det ju. Hästarna reagerade så lustigt på henne, de liksom svävade mot henne med höga halsar men tycktes beredda att gå till anfall. Bara en känsla jag fick, konstigt, tycker jag de brukar normalt försvinna åt andra hållet när det är fara på taket...

4 kommentarer:

Marion Princic sa...

bra idee med reflexer till hunden också :). jag kan inte svara på min egen blog længre så jag gør det hær istællet. jag førsøker sætta igång med ridningen efter liberty audition. nu har hon ju fyllt 6 år och blir snart 7 i mars. jag håller mig till spanska ridskolans principier dær hæsten inte startas innan den ær fullt fertig væxt. har en kusin som jobbar dær och enligt henne starta dem sina hæstar på marken nær dem ær 5 och under saddeln nær dem ær 7. men vi får se hur det går... kænner jag minsta motstånden hos mig eller hos henne så slutar jag igen och fortsætter på marken.
ha en fortsatt bra helg!! pussar mini milvisarna från mig och guldpojken och smilla. xx

Märta sa...

Åh tänk om man hade såna hundar, här härjas det jämt!

annica sa...

Fick husse en matchande outfit?
för jag gissar att Smilla anser att det var husse som smet? ;)

Elisabeth sa...

Haha det tror jag säkert :) Ja husse har en självlysande väst och pannlampa så de borde synas.